На прес-бранчі в ресторані CHI фешн-дизайнерка розповіла про нову колекцію й показала свої тревел-фото, які використовувала як мудборд колекції: колоритні пейзажі Таїланду, усміхнені тайці у національному вбранні й стриманні буддистські монахи, екзотичні фрукти та карі, жителі океанів, золоті шпилі храмів, фабрики з фарбування й обробки бавовни.

! 2018_09_03-EVERSUMMER-EOS 5D Mark III-5041

«Поїздка надихнула мене на експерименти. Так у колекції з’явилися важкий шовк з мокрим ефектом,розслаблені брючні костюми й міні-сукні з принтом. У ній багато світлих, білих та нюдових відтінків. Ця тепла країна посмішок й душевної рівноваги побудила мене відмовитися від звичного чорного кольору», – розповіла дизайнер й представила must-have нового сезону: переосмислений тайский національний одяг та туристичні сандалії, авторські принти морських їжаків та рисових пагонів,а також біжутерія – великі сережки та каблучки з латуні, покриті золотом та сріблом, з перловими намистинами.

! 2018_09_03-EVERSUMMER-EOS 5D Mark III-5022

«Це унікальний проект, в якому органічно об’єдналися подорожі та мода. Сподіваюся, що наша співпраця з Крістіною Бобковою дозволила українцям по-новому подивитися на тайський туризм та культуру й побачити, що Таїланд дійсно надихає!», – зазначила Війада Шрирангкул (Wiyada Srirangkul), директор представництва ТАТ у Центральній та Східній Європі.

! 2018_09_03-EVERSUMMER-EOS 5D Mark III-4957

На час прес-бранча приміщення ресторану перетворилося на частинку Таїланду, де окрім тайської кухні було традиційне шоу з розпису парасольок та сеанси тайського масажу.

! 20180903_133502

Про Крістіну Бобкову:

http://www.bobkova.com.ua/

 

Довідка Мандрів

Виїзний туризм до Таїланду*:

  • 60,8 тисяч українських туристів відвідали Таїланд протягом 2017 року, що дозволило Україні посісти друге місце у Центральній та Східній Європі за кількістю поїздок до Таїланду, поступившись лише Польщі.
  • Очікується, що поточного року Таїланд відвідають 70 тисяч українців, таким чином, тур. потік з України за тайським напрямком зросте на 15% за рік.
  • Українці – лідери у світі за тривалістю поїздок до Таїланду: у 2017 році середня тривалість однієї поїздки склала майже 22 дні.
  • З метою розвитку туризму до Таїланду з країн Центральної та Східної Європи, включно з Україною, ТАТ відкрив регіональне представництво в Празі у вересні 2015 року, а потім й місцеве представництво в Києві у лютому 2017 року.
  • Основне завдання українського офісу ТАТ – співпраця з національними та міжнародними партнерами (туроператорами, авіалініями тощо) з метою розробки нових продуктів та проведення промо активностей, які максимально враховуватимуть інтереси та вподобання українських мандрівників до Таїланду.
  • Понад 35 мільйонів туристів з усього світу відвідали Таїланд у 2017 році, що принесло ційкраїні57,5 млн доларів США доходу. Таким чином, Таїланд посів 4 місце в світі за рівнем доходів від туризму (після США, Іспанії та Франції).

*Джерело: ТAT, World Tourism Organization

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

ten − 1 =