Turkish Airlines, авіакомпанія, що здійснює перельоти до найбільшої кількості країн світу та шостий рік поспіль за версією споживчого рейтингу Skytraxбула обрана «Найкращою авіакомпанією Європи», представила новий промо-роликі з володарем премії «Оскар» Морган Фріменом у головній ролі. Ролик вперше був представлений 5 лютого під час прямого ефіру найрейтинговішого шоу в телевізійній історії США, фінальної гри Національної футбольної ліги (NFL) Super Bowl 51.

Після фантастичної рекламної кампанії Turkish Airlines, організованої в рамках спонсорства фільму “Бетмен проти Супермена: На зорі справедливості ” минулого року, яка дебютувала на грі Super Bowl 50 та охопила аудиторію у понад 800 мільйонів глядачів у всьому світі, цього року Turkish Airlines представила свій новий роликі з Морганом Фріменому головній ролі.

Відео-ролик було зрежисовано Маттіасом Зентнером, відомим створенням рекламних роликів для багатьох світових брендів. Створений у Лос-Анджелесі протягом 10 годин за участі команди із 101 особи, ролик планують транслювати на 16 телевізійних каналах, а також у найпрестижніших ЗМІ на чотирьох континентах.

Голова Правління Ради Директорів Turkish Airlines М. Ількер Айджи так прокоментував співпрацю з володарем премії «Оскар», актором кіно і дубляжу, режисером та пілотом Морганом Фріменом: «Ми не тільки виконуємо рейси до найбільшої кількості країн у світі, але й інвестуємо у створення яскравого досвіду подорожей для пасажирів на кожному напрямку, який ми відкриваємо. Відповідно до нашої глобальної стратегії розвитку, ми плануємо продовжити активно додавати нові напрямки до нашої карти польотів. Turkish Airlines завжди прагне до інновацій та до найкращого в усьому. Ми більш ніж задоволені зворотнім зв’язком та результатом співпраці зі всесвітньо відомими іменами у наших рекламних кампаніях. Наша нова рекламна кампанія з Морганом Фріменом вже встигла стати хітом. Ми цінуємо наш спільний результат івнесок Фрімена до нашої глобальної іміджевої кампанії та його лояльність до бренду».

“Як у ліцензованого пілота, в мене була особиста зацікавленість у співпраці з авіакомпанією, і я знаю, що Turkish Airlines неодноразово отримувала нагороди за унікальність інноваційних послуг на борту, які продовжують здобувати гучний успіх. До того ж, авіакомпанія пропонує пасажирам отримати дивовижний досвіт та насолодитись найкращим кейтерингом на борту та у лаунж-зоні авіакомпанії. Це велика честь працювати з такою престижною авіакомпанією, яка виконує рейси до найбільшої кількості країн у світі “, – прокоментував Морган Фрімен.

Turkish Airlines також стала партнером фільму “Бетмен проти Супермена: На зорі справедливості”, одногоз найпопулярніших фільмів минулого року,  та вперше анонсувала своє спонсорство фільму за участі таких всесвітньо відомих акторів, як Бен Аффлек, Генрі Кавілл і Джессі Айзенберг,на Super Bowl. Рекламний ролик авіакомпанії Turkish Airlines “Селфі: Кобі проти Мессі” з Ліонелем Мессі та Кобі Брайантом був обраний найкращим комерційним роликом за останнє десятиріччя на відеохостингу YouTube.

Рекламний ролик авіакомпанії можна переглянути на каналі YouTube за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=p_gv6fRejLM~~HEAD=pobj

Під час фінальної гри Super Bowl 51 Turkish Airlines також пропонувала онлайн гру в режимі реального часу в соцмережі Twitter з хештегом #itstime, даруючи 20 безкоштовних квитків на переліт у бізнес-класів будь якому напрямку авіакомпанії Turkish Airlines.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

thirteen + 1 =